Dina Dežmar, magistrica edukacijske rehabilitacije, specijalistica rane intervencije u edukacijskoj rehabilitaciji i psihoterapeutkinja Integrativne psihoterapije, posjeduje 20 godina iskustva u radu s djecom s teškoćama u razvoju, osobama s invaliditetom i njihovim obiteljima.
Diplomirala je 2004. na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu, položila je stručni ispit 2005. i završila edukaciju Integrativne psihoterapije 2012. Kroz svoju karijeru u odgojno-obrazovnom sustavu, primila je priznanja za izvrsnost u području nastave, napredovala u zvanje učitelja mentora 2020. godine, a u ožujku 2024. godine završila je poslijediplomski specijalistički studij rane intervencije, dodatno obogaćujući svoje stručno znanje.
Tijekom godina aktivno sudjeluje i izlaže svoja znanja i iskustva na stručnim i znanstvenim skupovima i simpozijima, županijskim stručnim vijećima, vodi radionice za roditelje te svoj rad nadopunjuje brojnim drugim volonterskim aktivnostima.
Od 2019. godine aktivno sudjeluje u svim fazama razvoja Tima za ranu intervenciju Specijalne bolnice Rovinj te u kolovozu 2020. počinje raditi kao stručni suradnik edukacijski rehabilitator. Uz timsku procjenu i dijagnostiku, provodi individualne i grupne edukacijsko-rehabilitacijske tretmane, savjetovanje roditelja te je mentorica studentima edukacijske rehabilitacije koji stručnu praksu obavljaju u Specijalnoj bolnici Rovinj.
Od 2021. godine, kao partner stručnjak, dio je istraživačkog tima projekta ENVISAGE Hrvatska –programa podrške obiteljima djece s teškoćama u razvoju predškolske dobi u Hrvatskoj koji se provodi u suradnji sa Sveučilištem McMaster i CanChild organizacijom iz Kanade.
Članica je upravnog odbora Hrvatske komore edukacijskih rehabilitatora (HKER), članica Hrvatske komore psihoterapeuta (HKPT) te Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID) u cilju doprinosa razvoju struke i promicanju kvalitete rada u području edukacijske rehabilitacije i rane intervencije.
Edukacije:
Publikacije:
https://orcid.org/0009-0001-9490-3731