Diplomirala je 2004. godine na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, smjer rehabilitacija, te stekla zvanje magistre edukacijske rehabilitacije. Stručni ispit položila je 2005. godine pri Agenciji za odgoj i obrazovanje. Iste godine upisuje edukaciju Integrativne psihoterapije koju završava 2012. godine. Od 2020. godine specijalizantica je na poslijediplomskom studiju "Rana intervencija u edukacijskoj rehabilitaciji" Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Prvih šesnaest godina rada provela je u odgojno-obrazovnom sustavu gdje je za svoj rad primila dva vrijedna priznanja: 2014. godine povodom Međunarodnog dana učitelja – priznanje Foruma za slobodu odgoja u području razredne i predmetne nastave te 2017. godine Županijsku nagradu Primorsko-goranske županije za najuspješniju odgojno-obrazovnu djelatnicu. U 2020. godini napreduje u zvanje učitelja mentora.
Tijekom godina redovito se stručno usavršava, sudjeluje i izlaže svoja znanja i iskustva na stručnim skupovima i simpozijima, županijskim stručnim vijećima, vodi radionice za roditelje te svoj rad nadopunjuje brojnim drugim volonterskim aktivnostima.
Od 2019. godine aktivno sudjeluje u svim fazama razvoja Tima za ranu intervenciju Specijalne bolnice Rovinj te u kolovozu 2020. počinje raditi kao stručni suradnik edukacijski rehabilitator. Uz timsku procjenu i dijagnostiku, provodi individualne i grupne edukacijsko-rehabilitacijske tretmane, savjetovanje roditelja te je mentorica studentima edukacijske rehabilitacije koji stručnu praksu obavljaju u Specijalnoj bolnici Rovinj.
Od 2021. godine članica je istraživačkog tima projekta ENVISAGE Hrvatska – Evaluacija ENVISAGE programa za roditelje djece s teškoćama u razvoju u Hrvatskoj kojeg provodi McMaster University i CanChild organizacija iz Kanade.
Članica je Hrvatske komore edukacijskih rehabilitatora (HKER), Hrvatske komore psihoterapeuta (HKPT), Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID).